univärsum är en fyrdimitionel d...


univärsum är en fyrdimitionel dounat
nu tänker säkert 98% av er va fan menar hon med det
men det ska jag nu föklarar
i dag på egetval (Matten) såg vi på en film om vad 
matte hade för betydelse i värkliga livet typ...
men, men iallafall så sa dem då att någon proffessor
 kommit på en fungerande ide om att univärsum är en fyrdimitionel dounat
istället för en oändlighet typ
hella poänge baserar ju på hur bla spelet
SNAKE fungerar alltså om man åker ut på ena sidan kommar men in på andra
om ni inte fattar är det helt okej vet inte om jag är så bra på att föklara hehe♥
men jag tycker faktiskt om det hära ideen tycker oändlighet värkar lite läskigt...

hihi♥


  


Kommentarer

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0