TODAY♥


Hejj♥
Idag vaknade jag 05:54 av att jag hade huvudvärk :( :( :(
Så då tog jag en alvedon
och sen somnade jag om och vaknade 08:07
och då hade liiiiite av huvudvärken försvunit
sen gick jag och lämnade min lilebror på det dära fritrots läger
sen gick jag hem och tittade på VÄNNER :)
Sen åkte jag till fältöversten och köpte smink på HM
och lånade böcker på biblioteket
så åkte jag och hämtade min lilebror
och nu sitter jag och tittar på According to Jim :)


Hello Kitty Makeup Bag - HM


False lashes - HM


Blusher - HM


Bronzing Powder - HM


Prästgudinnan ... och han i den gula jackan


Små Raringar


Sjundeklassaren

K R A M

// ♥ V I K T O R I A ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan du lägga ut en bild på dig när du har på dig lösögonfransarna? :)

2010-07-09 @ 11:15:22
Postat av: Anonym

Ps också förklara hur man sätter på dem:)

2010-07-09 @ 11:17:53

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0