TEST

 

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
Sandstorm

2. Kommer du komma långt i livet?
Berätta hur du gör

3. Hur ser dina vänner dig?
Something to talk about

4. Kommer du gifta dig?
What you're proposin

5. Vad är ditt livs themesong?
Svennebanan

6. Vad e din livshistoria?
Cast no shadow

7. Hur är skolan för dig?
Kedjebrev

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Lost without you

9. Hur kommer imorgon vara?
Blood on blood

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Sweet dreams

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Walk on water

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Home goal airhorn

13. Hur är det med ditt liv?
Stick to your guns

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Sen du var här

15. Hur ser världen på dig?
Satellites

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
She's electric

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Rock 'n' roll star

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Hear me lord

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Locomotive

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Why don't you love me

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Janie's got a gun

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Halo

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

When you say nothing at all

24. Vad är några tips till mig?
My michelle

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Knock You Down



Kommentarer

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0