DennA HelG HaR JaG...

  1. Gått på Jodies resturang (jag åt pizza och choklad mosse det var super gott!)

    2. Sen gick jag på Bruden som visste för lite, den var jätte bra i första akten (jag var på teatern med mamma, hennes kompis Sussie och hennes dotter Emma som även är min kompis

    3. Sen på Lördagen gjorde jag min svenska läxa vi ska skriva en berättelse
     min heter If I say I love you would you then use it against me

    framsidan (klicka på bilden förr större bild)

    4. Och idag har jag spelat innebandy match


    // V I K T O R I A ♥  

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill du bli veckans blogg ? skriv då en kommentar i min blogg :D

2010-02-22 @ 10:51:14
URL: http://maddetilda.blogg.se/
Postat av: Emma G <3

Det var super kul att träffas och teatern var Super rolig :D <3 puss älskar dej!!

2010-02-25 @ 18:05:04

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0