Gamla Stan

I dag var jag i Gamla Stan med mamma Maria lillebror Samuel kusinerna Alvin och Linde moster Anna och morfar Conny. 
Först gick vi till en liten antik butik där jag köpte mint pastiler sen gick vi till Stockholm Statsmiskons Julmarknad där jag köpte ett jätte gott bröd som hette Spanjorska. Sen gick vi vidare till den stora julmarknanden där vi köpte en liten tomte (vilket vi köper varje år). Maria, Anna och Conny köpte även glögg. Sen spelade vi på choklad hjul och mamma van en 200g mjölkchoklad :) Sen köpte vi mistel (vilket vi också gör varje år)
Sen gick vi vidare till kontetoriet Sundbergs där jag åt toaste. Sen åkte vi hem.


Asken mina mintpastiler låg i <3

 


Brödet jag köpte på Statmiskonens Julmarknad ( mums!)


Tomtar man kunde välja mellan


Ännu mera tomtar!


Tomtarna vi valde



Där vi handlade msitel


Mammas vinst


Utanför kondetoriet


Det jag åt

Pussar och Kramar Viktoria<3<3<3




2009-12-06

Kommentarer

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0