Svaren från Frågestunden


Här kommer svaren från frågestunden:)


Postat av: Emma ♥

Här e några fågor:

1.Hur många läsare har du per dag?
2.Kan du fota och visa ditt rum i bloggen?
3.Månad/veckopeng? å isf hur mkt?
4.Tråkigaste ämnet i skolan?
5.Vilken "kändis" vill du helst träffa?

Kram ♥

2010-02-24 @ 21:23:40
URL:
http://puliemma.blogg.se/

Svar:
1. Ca. 15-25
2. Visst♥

(Tryck på bilden för större bild ♥)
3. Jag får 50kr i veckopeng
4. Tråkigast ämnet i skolan är engelska eller spanska
5. Jag skulle vilja möta huverollerna i One Tree hill,



Postat av: Agnes

Jag undrar:

gillar du lakrits?

Kram <3

2010-02-25 @ 17:58:49

Svar: Nej jag gillar INTE lakrits



Postat av: mikaela

varför började du blogga? Och vilka är din favorit äffärer.

2010-03-05 @ 20:57:02
URL:
http://mmickanz.blogg.se/

Svar: Vrf jag börja blogga?, för att jag tyckte det var coolt:P
Min Afavorit affärer är the body shop och HM


Postat av: en medlem av knattar

hur känns det att ha en lös knapp på tanjäntbordet

2010-03-07 @ 14:48:38

Svar: Jag ska först föklara vad "en medlem av knattar" menar det är så hära att en av mina knappar på tanjäntbordet är lös den här knappen
 ----> Klicka Här För att se Bild <----
Och som svar På din fråga så tycker jag det är SKIT jobbigt!:(



Så det var svaren på frågorna hoppas ni är nöjda ♥

// V I K T O R I A ♥
  

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag gillar inte heller lakrits=)



LOTS OF LOVE<3

2010-03-09 @ 16:56:31
Postat av: Emma ♥

Fint rum! :)

Min syrra har oxå en HP dator och just den knappen på hennes dator e oxå trasig :/

2010-03-10 @ 16:00:47
URL: http://puliemma.blogg.se/

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0