Idag

Idag har jag läst och tittat på Svensson Svensson

Boken jag läser heter Fionas fiskar.

På baksidan står det så här:

"När en kille gör Fiona besviken köper hon en fisk för att lindra smärtan.
Fisken döper hon efter killen och antalet akvarie fiskar ökar stadigt. 
Men nu är Fiona övertygad om att äntligen har funnit den stora kärleken.
Är han den rätte eller är det dags att skaffa ett större akvarium?

Boken ser ut så här:



Och jag här även sätt tredje säsongen av Svensson Svensson


Hoppas ni har en bra dag :)

Pussar och Kramar Viktoria<3<3<3

Kommentarer
Postat av: jossan

bästa serien haha!<3



ps: skulle du fixa min header elr??;O :P<3

2010-10-14 @ 19:39:38
URL: http://jossetheshit.blogg.se/

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0