Ett litet test

TIO KAN:
1. kan du röra på öronen? - inte säker, eller om jag gör en ful grimars då rör dem typ på sig, men de kanske inte räknas
2. kan du slicka dig på näsan? - Nee tror inte det
3. kan du kolla i kors med ögonen? - Såklart
4. kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
5. kan du låta bli att prata på fyra timmar? - Verkligen inte
6. kan du vara på fest utan att dricka? - Ja
7. kan dina vänner lita på dig? - Ja
8. kan du tänka dig att pierca naveln? - Ja, fast det värkar ju bli massa infektioner när man gör det, så jag vet inte 
9. kan du suga? - vem vet! ;P
10. kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Beror på

FEMTON HAR:
1. har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Har inte alla det?
2. har dina föräldrar sagt att de älskar dig? - Ja
3. har du några syskon? - 1 lille bror han e med på en bild i headern, gissa vilken hihi♥
4. har du haft sex blommor i en bukett? - va? förstod inte frågan.
5. har dina föräldrar ljugit för dig? - Har dom säkert
6. har du varit full denna månad? - NEJ
7. har du tröttnat på dessa frågor? - Nej
8. har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej
9. har du pussat någon som är fyra år äldre? - nej
10.har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - NEJ
11. har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
12. har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - Nej
13. har du blivit påkommen när du haft sex? - Nej
14. har du haft sex med mer än tre personer? - nej
15. har du ljugit på någon fråga? - Nej

TJUGO VEM:

1. vem är din bästa vän? - ojoj oj vilken svår fråga bla Mikaela, Fannie, Lilly, Maria, Agnes♥
2. vem älskar du? -  några få vänner och min familj, kanske någon kille, vem vet hihi♥
3. vem hade du senast på besök hemma hos dig? - Agnes & My tror jag...
4. vem vill du bli full med? - som jag INTE kommer dricka förren jag blir 18 (jag och Maria har startat pakt) så vet jag inte...
5. vem är den bästa artisten? - många... 
6. vem pratade du senast i telefon med? - Pappa
7. vem har du en liten crush i? - de du ♥
8. vem är snyggast i världen? -  Moi ofc :) näää men ärligt det vet jag faktiskt inte :P
9. vem skulle du ge en miljon till, om du var tvungen att ge bort det? - barnen i Afrika, eller mamma o pappa för då kanske jag skulle kunna få lite själv, fyyy va jag lät självisk där
10. vem är snällast i världen? - familjen, vänner sen finns de ju en snäll kille oxså... 
11. vem är din bästa kompis? - ojoj oj vilken svår fråga bla Mikaela, Fannie, Lilly, Maria, Agnes♥
12. vem vill du prata med? - Nu vill jag vara tyst
13. vem sov du senast med? - äää maria, när vi hade översovnings party hos fannie 
14. vem såg du senast full? - vet inte
15. vem vet allt om dig? - jag tror ingen vet allt, olika vet olika saker
16. vem önskar du att du kunde vara med nu? - deeeeee duuuuuuu
17. vem kramade du senast? - Hanna i innebandylaget
18. vem kan berätta allt för dig? - Nästan alla!
19. vem kan du berätta allt för? - Mamma, Fannie, Agnes, Mikaela, Maria, Lilly
20. vem är du kär i? - eeeee hummm de ee hemligt ♥ 


Kommentarer

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0