Musikalen, Musikalen och åter igen Musikalen + hemligt manus

Idag såg min dag ut så här: började kl 08.00 med spanska kl 09.00 hade jag NO till kl 10.00 då jag hade rast sen kl 10.20 började lektionen och då hade vi extra Musikal p.g.a det är öppet hus på lördag och det hade jag mellan 10.20 - 12.00 och sen hade jag rast i 30 min och sen lunch sen från kl. 12.50 till 13.30 hade jag typ tystlässning och sen Musikal igen kl 13.30 - 15.30 Så idag var det värkligen väldigt mycket Musikal
O.B.S Min vanliga måndag ser absolut inte ut så hära den här var väldigt speciel

Det här manuset övade jag från idag det gula delarna säger jag Manuset är tyvärr hemligt :P


Sen ska vi även kunna en sång...


hemligt... hemligt ... (om det inte i och försig står på fridas blogg www.bluesplash.blogg.se :S)


Kommentarer

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0