Tjeckisk flicka

Idag när jag skulle åka med 42:ans buss till dans skolan så var det en liten flicka (hon var 7år) som gick på bussen tillsammans med sin mormor och storasyster och som bussen var så full så kunde hon inte sitta brevid sin mormor och syster så hon frågade mig "får jag sitta mig brevid dig?" och jag svarade såklart ja :) och sen började hon prata med mig hon frågade typ "Vad heter du?", "Har du några syskon?" och sen berättade hon typ om sig själv och att hon var från tjeckien men att hennes mamma var från sverige och sen så hade hon köpt en grön klubba och hon hade pengar över så berättade hon hur tjeckiska mynt ser ut typ :)
Och sen när hon skulle gå av så sa hon "Hej då min vän, vi ses någon gång igen."
Gullig va!<3<3<3




Kommentarer
Postat av: jodie

naaawww, <3 that´s so sweet.....<3

2010-02-06 @ 13:13:50
Postat av: EMMS

Haha, va sött!

2010-02-06 @ 22:31:50
URL: http://heyfunny.blogg.se/

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0