Engelbrekt skolan + morfar

 Idag var jag i skolan och hade typ musikal nästan hela dagen fast jag hade ungefär 1h matte med Pär där han bl.a. fick ett utbrott på några tjejer i pararelklassen för att dem typ skulle sätta sig i ett grupprum och jobba jätte mycket sen gick jag och Sara till en pizzeria och jag handlade pizza bröd sen så gick vi tillbaka till skolan och tittade på när den andra ansambeln övade och sen när dem slutade (dem slutade 15.00 och jag 14.00) så gick jag och Johanna hem till hennes mamma och hämtade hennes innebandy saker och sen gick vi till bandyn. Efter bandyn åkte jag och pappa till Engelbrekts skolans informations möte inför 7an på det möte var också min klass kamrat Edvin efter det åkte jag hem och pappa åkte till damernas innebandy träning och nu är morfar barnvakt för mamma är på konsert och dem kommer typ inte hem fören 22.00♥

//Viktoria♥


Kommentarer

Vill du säga något om inläget så skriv det HÄR!♥ :

Här skriver du ditt super söta namn!♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den!♥)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0